Frequently asked questions
A bevétel minden esetben a tulajdonos által megjelölt bankszámlára érkezik.
Havonta készítünk egy részletes, minden tételt tartalmazó elszámolást, amit emailben elküldünk az ügyfeleinknek.
A rendszer teljesen átlátható, mivel minden bevétel és foglalás nyomon követhető a kommunikációtól az értékelésig. A tulajdonos a hozzáférését fizikailag sem veszti el, így időnként maga is ellenőrizheti az ingatlant.
A bejutás kulcsdoboz vagy biztosított okoskilincs segítségével történik. Emellett minden vendég kap egy bejutási linket, ahol egy helyen megtalálja az összes alapvető információt, valamint egy részletes videós útmutatót is. Ennek köszönhetően a megérkezés gördülékeny és problémamentes.
Igény szerint biztosítunk különleges bekészítést (például bort vagy kávékapszulát, valamint privát reptéri transzfert is). Ezek mind a vendégélményt emelik, és hozzájárulnak a magasabb értékelésekhez.
Amennyiben egy vendég kárt okoz, mi benyújtjuk a panaszt az illetékes szervnek, aki pedig jogos esetben levonja az összeget a vendég számlájáról.
Az összeg a fedezett károkról Önhöz kerül, a javításról pedig MI gondoskodunk.
Jelenleg a károk megtérítési aránya nálunk 100%.
Természetesen igen, de előre egyeztetés szükséges, hogy van e már foglalás az adott dátumra.